Τελευταία τον είδες στη διαφήμιση του ΟΠΑΠ για το λαϊκό λαχείο με τους Trendy Hooliguns, αλλά ο Βασίλης Παρασκευάς aka Sexpyr, έχει μπει στο σπίτι σου πολλά χρόνια πριν.

Είναι σχεδόν αδύνατο να προσδιορίσεις το Βασίλη με μια ιδιότητα. Είναι στιχουργός, performer, κωμικός, υποψήφιος Διδάκτωρ του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών στην «Διατροφή και Φυσιολογία Θρέψεως» με θέμα «Επίδραση των Αιθέριων Ελαίων στη Διατροφή των Κρεοπαραγωγών ορνιθιών»  και καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε φροντιστήρια – αν και δεν του αρέσει να τον αποκαλούν καθηγητή, γιατί πιστεύει ότι «μπαμπουλοποιείται» στα μάτια των παιδιών, ενώ εκείνος θέλει να είναι συνοδοιπόρος τους-. Ο Sexpyr είναι εκείνος που έγραψε και ερμήνευσε το τραγούδι τίτλων της σειράς «10 λεπτά κήρυγμα» [κι όμως, δεν ήταν τα Ημισκούμπρια, εκείνοι ήταν απλά οι παραγωγοί και η μουσική ήταν του Πρύτανη] και είναι ο πιο πολυσχιδής άνθρωπος που έχω γνωρίσει τον τελευταίο καιρό.

Sexpir 10

Μιλά ακατάπαυστα και έχει άποψη επί παντός επιστητού. Γι αυτό και στο τέλος της συζήτησής μας καταλήξαμε να μιλάμε, off the record, για τους Τζιχαντιστές, την Αμερική και την εθνοτική σύσταση των μεγάλων αυτοκρατοριών του 19ου αιώνα. Πριν από αυτό όμως, ο Sexpyr μίλησε για την έντονη καθημερινότητά του, την πορεία του στο χώρο της μουσικής κωμωδίας και την αγάπη του να μεταδίδει τη γνώση στα παιδιά.

«Το 1997, πρέπει να πήγαινα πρώτη λυκείου, μου έσκασε σαν κεραυνός και άρχισα να γράφω σατιρικούς στίχους. Έγραφα πάντα τέτοια στιχάκια, αλλά δεν είχα βρει τον τρόπο να το εκφράσω. Βοήθησε και το γεγονός ότι τότε το hip – hop είχε μια έξαρση – metal άκουγα επειδή άκουγε η παρέα –. Βρίσκομαι λοιπόν ξαφνικά να ηχογραφώ κάποια κομμάτια και έκανα μια κασέτα την οποία πωλούσα στους συμμαθητές μου. Τοκογλύφος κανονικός! 1.500 δρχ. την κασέτα. (γέλια) Με κάποιον τρόπο αυτή η κασέτα ήρθε στα χέρια του Μεντζέλου από τα Ημισκούμπρια. Με πήρε τηλέφωνο λοιπόν – σε άσχημη ώρα, έβλεπα τσόντα –  και μου λέει «Μου άρεσε αυτό που άκουσα, έλα να σε ακούσουμε, να το προχωρήσουμε.». Έπαθα εγκεφαλικό. Του είπα όμως, «Θα δώσω πρώτα Πανελλήνιες και μετά θα ‘ρθω». Και δεν το έκανα για τους γονείς μου, να μην πάθουν σοκ ας πούμε, αλλά είχα δουλέψει στο σχολείο. Παρακολουθούσα κανονικά και μου άρεσε το διάβασμα. Έτσι είπα, θα κάνω και τα δύο. Με το που τελείωσα το σχολείο πήγα για οντισιόν στα Ημισκούμπρια, με είδαν, γούσταραν τη φωνή μου και ξεκινήσαμε να γράφουμε. Μετά κάναμε τους Καβουδεινόσαυρους και βγάλαμε το άλμπουμ «Φύκια για μεταξωτές κορδέλες», με το hit «Το πάρτι με τα ούζα», όπου πρωταγωνιστεί και η Βέρα Λάμπρου πριν γίνει γνωστή.

Την ίδια χρονιά έκανα το ομώνυμο τραγούδι τίτλων της σειράς «10 λεπτά κήρυγμα», κάναμε μαζί με τα Ημισκούμπρια την «Κλικαρία» επίσης και ξαφνικά βρέθηκα να παίζω στο κλειστό Περιστερίου με Bomfunk Mc’s. Ήταν στα πάνω τους τότε με το Freestyler. Έτσι έγινε η αρχή. Τα Ημισκούμπρια στην αρχή ήταν οι παραγωγοί μου, τώρα είναι φίλοι μου καρδιακοί. Το 2006 ξεκίνησα τους Trendy Hooliguns και κερδίσαμε το διαγωνισμό «Mad for bands Contest». Για μένα και το hip hop και το metal είναι οχήματα για να κάνω αυτό που θέλω, δηλαδή μουσική σάτιρα.

Είμαι από τη Ν. Ερυθραία. Δεν υπήρχε σκηνή στην περιοχή, δεν υπήρχε τίποτα, μηδέν. Οι μόνοι ήταν οι ΣΤΟΙΧΗΜΑ του Βαλάντη και της Μαρίνας, που ήταν low bap, όχι hip – hop. Διοργάνωσα όμως τότε μια σχολική αποφοίτηση στην περιοχή, με είδε ο δήμος και πλησίασε εμένα και την ομάδα μου και μας είπε θα σας σπονσοράρω να κάνετε ένα φεστιβάλ νεολαίας. Την αποφοίτηση αυτή εγώ την είχα κάνει με 90.000 δρχ. και είχε φουλ εξοπλισμό, εγκαταστάσεις, τα πάντα. Έτσι ο δήμος μας λέει, «Θα σας δώσω 1 εκ. να στήσετε φεστιβάλ.». Στην αρχή στήσαμε το φεστιβάλ και είχαμε τέσσερεις μπάντες, οι τρεις δεν ήταν καν απ’ την Ν. Ερυθραία, ήταν απ’ τις γύρω περιοχές. Ε, καταφέραμε μέσα σε πέντε χρόνια να έχουμε εξήντα μπάντες. Το φεστιβάλ έγινε τριήμερο και έπαιξαν εκεί και τα Ξύλινα Σπαθιά, οι Ρόδες και πολλοί άλλοι. Όποτε εκείνα τα χρόνια παρατηρήθηκε μια μικρή κίνηση στην εναλλακτική σκηνή. Όταν σταμάτησε το φεστιβάλ όμως, η Ερυθραία έγινε και πάλι το Μπουρνάζι των βορείων προαστίων. (γέλια)

Sexpir 06

Εγώ ηθοποιός ήθελα να γίνω, δε στο κρύβω. Το αγαπώ πολύ το θέατρο. Όμως η δουλεία του ηθοποιού για ‘μενα είναι 24/7. Πρέπει να είσαι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτό. Στο σχολείο είχαμε φτιάξει μια εξαιρετική θεατρική ομάδα. Είχαμε μια τρελή καθηγήτρια που αποφάσισε να φτιάξει μια ομάδα και λες «Οκ, δεν είναι θέατρο αυτό.». Κι όμως έφερε το Βαλαβανίδη, τη Ρουγγέρη και τον Λινάρδο να μας κάνουν μάθημα. Ανεβάσαμε το «Φιντανάκι» του Ψαθά. Είχα τον πρωταγωνιστικό ρόλο, του Κυρ – Αντώνη, του γέρου που πεθαίνει. Μας έμαθαν αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν πώς να μιλάμε πάνω στη σκηνή. Μου είχαν χώσει και φάπα για να μάθω να κοιτάω προς το κοινό. Ο κόσμος είναι κάτω, δε γίνεται να του γυρνάς πλάτη. Μας έμαθαν πώς να αρθρώνουμε σωστά, πώς να κινούμαστε, πώς να χειριζόμαστε ένα ρόλο και πάνω απ’ όλα πως αν θες να υποδυθείς κάτι και να το σατιρίσεις, πρέπει πρώτα να το δεις. Από εκεί πήρα της βασικές αρχές.

Όσο για το πώς τα προλαβαίνω όλα, θα σου πω να αγχωθείς κι εσύ. Στα 18 μου έκανα ήδη ιδιαίτερα, πήγαινα στο πανεπιστήμιο και έγραφα και μουσική. Έχω μάθει να τα κάνω και τρία συγχρόνως. Το πρωί θα ‘μαι στο πανεπιστήμιο – αιώνια – είτε για μεταπτυχιακό, διδακτορικό, σεμινάρια… Αφού φαντάσου ότι όταν τελειώνω το πανεπιστήμιο, νιώθω ότι βαλτώνει το κεφάλι μου, ότι λέω τα ίδια και τα ίδια. Γι αυτό και έφτασα μέχρι το διδακτορικό. Τώρα μαθαίνω κάθε μέρα και κάτι καινούριο. Μετά η κολοκύθα γίνεται αμάξι και ξεκινάω για τα ιδιαίτερα, περίπου στις 5. Είναι ιδιαίτερη η αγάπη μου στη διδασκαλία και στα παιδιά. Το λατρεύω αυτό, το να μεταδίδω τη γνώση. Ειδικά με τους εφήβους είναι υπέροχο το μάθημα. Γιατί έχουν συγκεκριμένο στόχο, δεν έχουν περάσει σε μια σχολή που δεν τους ενδιαφέρει για παράδειγμα. Το να τους μεταδίδεις τις γνώσεις σου όχι μόνο στο μάθημα, αλλά και σε άλλα ζητήματα, γιατί εσύ έχεις περάσει από ‘κει και έχεις βρει τις απαντήσεις εν μέρει, σε κρατά έφηβο για πάντα. Σα τη μουσική. Ε, και μετά το βράδυ Μπάτμαν. Η κολοκύθα γίνεται Μπατμομπίλ και τρέχω στα live και στις ηχογραφήσεις.

Τα παιδιά δε ξέρουν πάντα τι κάνω στη μουσική. Άλλωστε πολύ δύσκολα κάνεις focus στη φάτσα μου στα clips για να με αναγνωρίσει και κάποιος. Αν κάποιος το πάρει χαμπάρι, υπάρχουν υπερβολές, αλλά μετά επιστρέφουμε πάλι εκεί που πρέπει να κάνουμε focus. Δε νιώθω άλλωστε ότι κάνω κάτι αφύσικο. Οπότε δε φαίνεται αφύσικο και στα παιδιά. Χεστήκανε στην τελική, έχουν έρθει για κάποιον στόχο εκεί. Δίνουν πανελλήνιες στο τέλος του χρόνου, δεν τους ενδιαφέρει.

Sexpir 07

Είχα τρομερή στήριξη απ’ τους γονείς μου. Αγαπιόμαστε δολοφονικά. Το μόνο που μου ζήτησε ο πατέρας μου ήταν να περάσω Αθήνα κι αυτό γιατί μέχρι εδώ είχαμε την οικονομική δυνατότητα. Κάτι που ήταν πολύ σωστό γιατί έχω και έναν μικρότερο αδερφό, οπότε προσπάθησε ο άνθρωπος να τα μοιράσει ίσα. Ήταν σίγουρα ένα σοκ να βλέπεις το παιδί σου ξαφνικά να ασχολείται με τη μουσική λίγο πριν τελειώσει το Λύκειο. Σου λέει, είναι πάνω στην εφηβεία, μη μπερδευτεί. Μόλις έγιναν όμως οι πρώτες επιτυχίες και ειδικά οι οικονομικές, μόλις είδαν ότι υπάρχει ανταπόκριση από τον κόσμο, είδαν ότι πήρα και το πτυχίο στα χρόνια μου, δούλευα από τα 18 στα ιδιαίτερα. Δεν τους άφησα και περιθώρια να μου πουν κάτι. Και το κυριότερο, είδαν ότι ο γιός του δεν μπορεί να κάνει χωρίς αυτό,  χωρίς τη μουσική. Δεν είχα πρόβλημα με τους γονείς μου. Τώρα πια μόνο μου λένε μόνο «Μην τρέχεις τόσο παιδάκι μου, μην πάθει κάτι η υγεία σου».

Μπροστά σε μεγάλα ρίσκο, όποτε μου έλεγαν μη το κάνεις, το έκανα. Ασχολούμαι με θετικές επιστήμες, ο ορισμός των θετικών επιστημών σου λέει ότι όταν αρχίζουν όλοι να σου λένε να μη το κάνεις, τότε σημαίνει πως γίνεται. Και όσο μεγαλώνουν τα δε γίνεται, τόσο μεγαλύτερη αξία έχει αυτό που θα κάνεις.

Η κακή κριτική δε με ρίχνει, όχι. Ξέρω πια τι θα κράξει ο κόσμος και τι όχι. Είμαι προετοιμασμένο για τη ντομάτα ρε παιδί μου. Αν μου την πετάξουν θα την κάνω σαλάτα. Σε άλλους αρέσουμε και σε άλλους όχι. Αρνητικά σχόλια στο YouTube κάτω απ’ τα βίντεό μας, τα αφήνω, δε θα τα σβήνω. Είναι όλα στο πλαίσιο της ελεύθερης έκφρασης του ατόμου. Όποιος κρατάει το υλικό που παράγει για τον εαυτό του, επειδή φοβάται την κριτική ας πούμε, δεν είναι καλά στην ψυχική του υγεία για ‘μενα. Είναι αυτοκαταστροφικό αυτό. Είναι ένα πολύ εξωστρεφές άθλημα η μουσική. Είσαι πολύ εγωιστής αν δε δίνεις το δημιούργημά σου σε έναν άνθρωπο, γιατί αυτό που εσύ κάνεις μπορεί στον άλλο κάτι να δώσει. Και τα βακτήρια αυτό κάνουν, δίνουν το ένα την εμπειρία τους στο άλλο. Κάποιος που τον άφησε η κοπέλα του, κάνει αυτή του την εμπειρία τραγούδι, ποίημα, σενάριο… Όταν θα το μοιραστεί, κάποιος εκεί έξω που του συμβαίνει το ίδιο θα κερδίσει απ’ αυτό, θα ταυτιστεί. Προσφέρεις δίνοντας την οπτική σου, γιατί με αυτήν μπορεί να δώσεις απαντήσεις στον άλλο, που δεν τις έχει βρει ακόμα.

Σαν Trendy Hooliguns έχουμε ασχοληθεί πολύ με τον κοινωνικοπολιτικό στίχο. Έχουμε το κομμάτι «Ξέρεις ποιος είμαι ‘γω», για το οποίο δεχτήκαμε και επίθεση ιντερνετικά από γνωστό κόμμα και για το κομμάτι «Οι μπάτσοι είναι καλά παιδιά», φάγαμε μέχρι και μπλοκ. Εμείς να σατιρίσουμε θέλουμε, αλλά νομίζω στη λέξη «μπάτσοι», έχει τελειώσει η υπόθεση. Δε χρειάζεται να πεις κάτι άλλο. Είναι χαρά μου επίσης που σαν Trendy Hooliguns έχουμε παίξει σε πολλά αντιρατσιστικά φεστιβάλ. Ρατσισμός δεν υπάρχει μόνο στο χρώμα, αλλά και στη σεξουαλική προτίμηση – που πραγματικά δεν πέφτει λόγος σε κανένα τι είσαι – και στην εμφάνιση και αλλού. Κι ας είμαστε μια μπάντα που σατιρίζουμε πράγματα. Πιο αστείο να σου πω, είναι να σατιρίσεις κάποιον που το παίζει πολύ άντρας, παρά να σατιρίσεις τον ομοφυλόφιλο.

Sexpir 05 Sexpir 04

Σαν Sexpyr έχω κάνει μόνο το σήμα αρχής της εκπομπής της Λιάνας Κανέλλη στον Real FM, το «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί». Πήραμε άδεια απ’ το Μαρκόπουλο και τον Σκούρτη για να κρατήσουμε το ρεφρέν, και με τους Διονύση Χριστοδουλάτο και Κωνσταντίνο Μάτσικα κάναμε το λόγο της κ. Κανέλλη στη βουλή – τότε που είχε βγει μ’ ένα καρβέλι ψωμί κι ένα γάλα στα χέρια – στίχο. Άλλαξε όλο το κομμάτι δηλαδή.

Δε θα σου πω ποτέ λοιπόν ότι είμαι με κάποιο κόμμα. Το ότι έκανα το τραγούδι τίτλων για την εκπομπή της Κανέλλη, δε σημαίνει ότι είμαι ΚΚΕ. Με γοητεύει η αριστερά, αλλά με χαλάνε οι αριστεροί. Μου αρέσει η λογική των δικτύων, του να βοηθάς τον άλλο, του να είσαι ριζοσπάστης, να θες να αλλάξεις τα πράγματα. Με χαλάει το να μην έχεις ολοκληρωμένη πρόταση και να ξεσηκώνεις τον κόσμο τσάμπα

Αυτή τη στιγμή έχουμε ένα πρόβλημα πολιτικό. Δεν υπάρχουν σωστοί διαχειριστές. Βάλε στο Οικονομικών, ένα διακεκριμένο οικονομολόγο, συνταξιούχο, έχει την εμπειρία που απαιτείται. Στο αγροτικής ανάπτυξης έναν γεωπόνο, στο Υγείας ένα γιατρό.  Δεν είναι όμως ότι δεν πιστεύω στα νέα μυαλά. Ίσα – ίσα. Πιστεύω ότι πρέπει να λέμε όχι στους γονείς μας, γιατί ζουν 30 χρόνια πίσω. Αν τους λέμε ναι, ακολουθούμε κι εμείς τον ίδιο τρόπο ζωής. Με το που πεις «Ναι μάνα, θα κάνω αυτό που θες.». Αυτομάτως είσαι 30 χρόνια πίσω.

Η γενιά μας είχε το χρέος να πάει ένα βήμα παραπάνω απ’ τους γονείς μας. Μας παρείχαν τα εφόδια. Ο πατέρας μου, με έστειλε να μάθω Αγγλικά, ο πατέρας του δεν είχε αυτή τη δυνατότητα για παράδειγμα. Μου παρείχαν όλα όσα χρειάζονταν για το ευ ζην μου, ενώ εκείνοι πάλευαν για τα προς το ζην. Ήταν οι χορηγοί μας. Μας παρείχαν τα προς το ζην και είχαμε χρέος να κάνουμε όσα θα καλυτερεύσουν τη ζωή μας. Όταν εσύ λοιπόν λες «Δε διαβάζω, θα την πιω στο πάρκο.», εκείνη τη στιγμή πρέπει να σε ξεράσει το σύστημα. Έτσι φτάσαμε πάλι να παλεύουμε μόνο για τα προς το ζην.

Στα πανεπιστήμια  θα έπρεπε να γεννιέται και η ανάγκη της έκφρασης σαν μια άλλη βιολογική ανάγκη, πέρα του χεσίματος, της πείνας ή του έρωτα. Κάθε πανεπιστήμιο θα έπρεπε να έχει θεατρική ομάδα, ραδιοφωνικό σταθμό, μουσική ομάδα, το δικό του φεστιβάλ, επιχορηγούμενα απ’ το κράτος. Αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνουν θεσμοί. Αυτό πρέπει να κερδίσουμε. Απ’ τη στιγμή που δεν έχει έκφραση μέσα, δεν είναι τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεν είμαστε εξωγήινοι όσοι κάνουμε και τα δύο και βρισκόμαστε είτε στη θέση του σπουδαστή, είτε του διδάσκοντα. Δες στην Αναγέννηση. Ο άλλος ήταν ζωγράφος, αλλά ήταν και γιατρός, μηχανικός, ποιητής, γλύπτης, μουσικός. Δε σου λέει κάτι αυτό; Πρέπει να μπει η τέχνη στα πανεπιστήμια. Κλύσμα. Με το ζόρι. Αναγκάστε τους νέους να εκφραστούν. Όχι να παίζουν τα παιχνίδια τους στον υπολογιστή και να ασχολούνται ποιος γάμησε τις περισσότερες γκόμενες. Και όταν κάνεις αυτά που γουστάρεις, προλαβαίνεις να τα κάνεις. Αυτό που λέω και στους μαθητές μου είναι, αν σου αποσπά κάτι την προσοχή απ’ το διάβασμα, με αυτό πρέπει να ασχοληθείς. Σου αποσπά την προσοχή η μουσική; Κάνε μουσική. Σου αποσπά την προσοχή το σινεμά; Κάνε σινεμά. Δημιούργησε. Κάθε μέρα σα να μην υπάρχει αύριο.

Sexpir 03

Για το διαφημιστικό του λαϊκού λαχείου, φαντάσου, δεν πήγαμε στο κάστινγκ γιατί δεν προλαβαίναμε. Τους είπαμε δείτε τι κάνουμε στο YouTube. Αυτό λοιπόν που βλέπεις στη διαφήμιση είναι ουσιαστικά ένα σκετς μας, όπου παίζουμε metal και ξαφνικά εγώ ξεκινάω και τραγουδάω σκυλάδικα. Είναι μαγευτικό για ‘μενα, γιατί είναι ένα διαφημιστικό που έχει δύο κομμάτια μας μέσα. Η ιδέα της διαφημιστικής ήταν καταπληκτική. Ελπίζω να πιάσει.

Αυτό που έκανα πάντα ως Sexpyr αλλά και με τους Trendy Hooliguns είναι μουσική σάτιρα. Έτσι ξεκίνησε και μια συνεργασία με το Comedy lab. Προέκυψε από ένα βιντεάκι που είχαμε κάνει με τον Άρη Καπλανίδη για τους ΤΡΙ.Π.Α. ΚΡΟΥ και το κομμάτι «Ε, όχι». Τη θεωρώ μια πολύ ωραία πλατφόρμα γιατί εκπροσωπεί το DNA του Έλληνα. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι πρώτο site αυτή τη στιγμή. Ο κόσμος έχει ανάγκη να γελάσει και ο Έλληνας είχε πάντα ανάγκη να γελάσει.

Οι Monty Python είναι η αρχή των πάντων στη σάτιρα. Μουσική σάτιρα, θεατρική… Ανοίξανε το δρόμο για όλους παγκοσμίως. Σκέτο stand up δε θα έκανα ποτέ. Εγώ κάνω πρόζα ανάμεσα στα τραγούδια. Κι σαν Trendy Hooliguns αυτό κάνουμε, μουσική κωμωδία. Στις Νύχτες Γέλιου της Ρικάκη ανδρώθηκα. Έπαιζα μουσική εκεί με τον Μπεμπέκο τον Παπαρούνα και εκεί γνώρισα και τον Δημόπουλο τον οποίο θεωρώ απ’ τους καλύτερους και πιο καλλιεργημένους κωμικούς. Δεν υπάρχουν πολλοί σατιρικοί πλέον.

Στη μουσική δεν κοιτάει κανένας το βιογραφικό. Το θέμα είναι ποιος κάνει σούσουρο αυτή την εποχή. Δεν μπορώ να πω ότι έχω καρπωθεί κάτι λοιπόν επειδή έχω πλούσιο βιογραφικό. Όταν γίνεται κάτι το οποίο έχει μεγάλο buzz ναι, γίνεται της πουτάνας μετά. Αλλά αυτό το πράγμα κάνει σκαμπανεβάσματα συνέχεια. Δεν κάνουμε και εμπορική μουσική για να πεις ότι θα μας βγάλεις στην τηλεόραση και θα γίνουμε massive.

Αν μου έλεγες ότι πρέπει να εποικήσω στον Άρη και πρέπει να πάρω κάποια μουσική μαζί μου, θα σου έλεγα την δισκογραφία των Rammstein και του Τζίμη Πανούση. Είμαι εντάξει, δε θέλω κάτι άλλο. Αυτοί οι δύο τα έχουν όλα. Και οι Rammstein έχουν φοβερό στίχο αν τον προσέξεις και δε μείνεις μόνο στο show. Κατά τ’ άλλα τα ακούω όλα. Στο αυτοκίνητο ας πούμε τώρα ακούω Ξυλούρη. Είναι που έκανε επιτυχία ο Χαρούλης που είναι ίδιος κι επειδή δεν μπορώ το Χαρούλη, ακούω Ξυλούρη. (γέλια) Δεν θέλω να προσβάλω κανέναν, μια χαρά είναι ο Χαρούλης και όσοι τον ακούνε, απλά είναι ίδιος με τον Ξυλούρη. Κι εγώ στα 18 ακουγόμουν σα τον Μιθριδάτη. Ε, σήμερα δε θα με άκουγα. Άκουγες το «10 λεπτά κήρυγμα και έλεγες, ωπ, τα Ημισκούμπρια». Με τα χρόνια βέβαια κι εγώ κατάφερα να εξελιχθώ. Η φωνή μου ήταν πιο ένρινη τότε και επηρεαζόμουν πολύ απ’ τα παιδιά γιατί ήταν οι παραγωγοί μου. Στη διαδικασία της παραγωγής, σου λέει και άλλος, «Αυτό θα πεις έτσι, με αυτό το στυλ.». Το metal μου προσέφερε το διάφραγμα. Οι φωνές που κάνω στους Trendy δηλαδή είναι τέτοιες και αναγκάστηκα να τις βγάλω γιατί πάνω στη σκηνή δεν επιβιώνεις αλλιώς. Δεν έχω κάνει κάποιο μάθημα φωνητικής όμως ποτέ. Απλά έχω κάνει εκατοντάδες πρόβες και 1. 500 live. Εκεί έμαθα.

Sexpir 02 Sexpir 01

Προτιμώ τα τραγούδια να βγαίνουν αυτοτελή στο YouTube και μετά τα cd να βγαίνουν σαν best off. Ας το κατεβάσει ο άλλος απ’ το YouTube, δεν μας πειράζει, τι να κάνω; Να βάλω τα κομμάτια μας στο i tunes; Λες και θα το κατεβάσει ο άλλος. Εγώ δε θα το κατέβαζα. Κι αν θες να το ακούσεις σε καλύτερη ποιότητα, έλα στο live, να περάσουμε όμορφα. Είναι καταπληκτικό αυτό που συμβαίνει με το διαδίκτυο.

Ακούς τo «Καγκουριά» και λες οκ. Σε τριάντα χρόνια όμως δε θα υπάρχει πια αυτή η λέξη. Όταν ήμουν εγώ 16, 19 χρονών είχαμε άλλη αργκό. Βάζω να ακούσω τους Καβουροδεινόσαυρους και ακούω την εφηβεία μου. Βάζω μετά το Sexperience του 2005 και ακούω τα φοιτητικά μου χρόνια. Βάζω τη Χολέτρα κι ακούω την παρέα μου.  Δεν βγάζω φωτογραφίες, καταγράφω την εποχή με τα τραγούδια μου.».

ANTIO ΓΙΑΝΝΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΟΠΑΠ 2014

soundtrack 10 ΛΕΠΤΑ ΚΗΡΥΓΜΑ

μπηκαν στην ΠΟΛΗ οι ΟΧΤΡΟΙ τραγούδι τίτλων εκπομπής ΛΙΑΝΑΣ ΚΑΝΕΛΛΗ REAL FM

ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ -TRENDY HOOLIGUNS

ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ -TRENDY HOOLIGUNS

Η ΝΥΦΗ TRENDY HOOLIGUNS-ΜΙΘΡΙΔΑΤΗΣ

ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ TRENDY HOOLIGUNS feat. ΣΠΥΡΟΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ

Κείμενο: Φιλίππα Δημητριάδη
Φωτογραφίες: Αλέξανδρος Ακρίβος

Ακολούθησε το ΓΚΡΕΚΑ στο facebook: https://www.facebook.com/grekamag
Ακολούθησε το ΓΚΡΕΚΑ στο instagram: http://instagram.com/grekamag