O Γιώργος Κρουστάλλης πρώτα ως Minorhead και στην συνέχεια ως Minorstep, έγινε ευρύτερα γνωστός με τη κυκλοφορία του πρώτου του ψηφιακού EP «You» από την Loveless Records, ενός garage «χρυσάνθεμου», ευγενικών ενορχηστρώσεων επενδυμένων με διακριτικά κρουστά και φωνητικά σε χαμένες διαλέκτους. Αν και ο ίδιος δεν θεωρεί πάντα σαφή και δίκαιη την κατηγοριοποίηση, η μουσική του Minorstep κινείται ανάμεσα στην post-dubstep, την future garage έως και την house.

Κάθε νέα τάση στο ηλεκτρονικό φάσμα είναι και μια πρόκληση: «Με τις νέες τάσεις συγχρονίζεται πολύς κόσμος, όχι μόνο για να ακολουθεί τη μόδα. Θέλοντας και μη, τα ακούσματα μας μάς επηρεάζουν σε μια σκηνή εκπληκτικά ευμετάβλητη και γρήγορα κινούμενη. Μ’ αρέσει το σύγχρονο, ο μοντερνισμός και οτιδήποτε σπρώχνει τα όρια, οπότε τα ακούσματά και ο ήχος μου το ψάχνουν αυτό».

mnrstp1m

Η δεινότητα του Minorstep αποκτά διαφορετικές αποχρώσεις σε κάθε του εγχείρημα, είτε αυτό είναι ένα future bass remix των Daughter, είτε ένα βροχερό θρόισμα πάνω στο Holocene του Bon Iver. Ακόμα πιο εσωστρεφές το «Café Aman» που κυκλοφόρησε το 2012, ένας τεκές αναμνήσεων πλημμυρισμένος με σμυρναίικους αμανέδες και ήχους σαντουριού μπασμένα σε ηλεκτρονικό χαρμάνι, δείχνει πόσο σχετικά είναι τα όρια του ήχου. «Η ηλεκτρονική μουσική αυτή τη στιγμή έχει αμφίδρομη σχέση με τα περισσότερα τα είδη μουσικής», εξηγεί.

«Αγαπώ πολύ τον ελληνικό λαϊκό πολιτισμό και τον ανατολίτικο ήχο, όλη τη μουσική και πολιτισμική παράδοσης της Σμύρνης, της Μικράς Ασίας και της Τουρκίας. Το EP είναι, λοιπόν, ένα μικρό μουσικό αφιέρωμα με ιστορικές προεκτάσεις σ’ αυτή την κουλτούρα, με μουσικά δείγματα και αναφορές σ’ αυτή, περασμένο μέσα απ’ τη δική μου σημερινή ηλεκτρονική ματιά».

SMBL029_Minorstep_Weep_640

To νέο εξαιρετικό EP του Minorstep με τίτλο Weep EP κυκλοφορεί στις 18.2 από την Symbols Recordings. Δείγματά του μπορείς να ακούσεις στο:

https://soundcloud.com/symbolsrecordings/minorstep-weep-ep-smbl029

soundcloud.com/minorstep

facebook.com/minorstep

instagram.com/minorhd

Κι ένα εκπληκτικό mixtape του:

 

Κείμενο: Διονύσης Ανεμογιάννης