Τα τελευταία δύο χρόνια η Chinawoman, με τις μελαγχολικές μουσικές της, απέκτησε μεγάλο ρεύμα στην Αθήνα. Η μεγάλη προσεύλευση του κόσμου άρα ήταν αναμενόμενη, αν και το Fuzz άρχιζε να γεμίζει στην πραγματικότητα, πέντε λεπτά πριν την άνοδο της μουσικού στη σκηνή.

Τη συναυλία άνοιξαν ο Tim Isherwood, κιθαρίστας της μπάντας της, μαζί με τον κιμπορντίστα της, που με τα αιθέρια φωνητικά του, προετοίμασε το έδαφος για την ρώσικης καταγωγής μουσικό. Οι υποτονικές μελωδίες τους, αν και πολύ όμορφες στο σύνολό τους, δεν κατάφεραν παρά να τραβήξουν την προσοχή ελάχιστων από το κοινό, που έμοιαζε να περιμένει ανυπόμονα την Chinawoman να ανέβει στη σκηνή.

10533134_930719433607863_8456987368910644625_n

Στις δέκα και μισή ακριβώς Michelle Gurevic, ξεπρόβαλε μπροστά στα πλήκτρα της μέσα από καπνούς και πλήθος χειροκροτημάτων, για να ανοίξει τη συναυλία της με ένα hit από τον τελευταίο της δίσκο “Let’s part in style”, το “To Be With Others”. Ευδιάθετη και με τη χάρη μιας κινηματογραφικής ηρωίδας, ήρθε σε επαφή με το κοινό αρκετές φορές. Μας χαιρέτησε με τα ελάχιστα ελληνικά που γνωρίζει και μας παρακάλεσε να την μάθουμε μια φράση ακόμα. Το «γειά μας» ακούστηκε σχεδόν ομόφωνα από το κοινό και η συμπαθέστατη μουσικός προσπάθησε και κατάφερε να ξεσηκώσει τη φράση. Συνέχισε με κομμάτια όπως το “Lovers are Strangers” και το “Show Me the Face” καθώς και μια καθηλωτική απαγγελία του ποιητικού “Vacation From Love”.

Παίζοντας με το κοινό, προσπάθησε να εντοπίσει τον πιο μελαγχολικό άνθρωπο σε όλο το venue και τον βρήκε, αστειευόμενη μαζί του. Μιλώντας για το κοινό, ευτυχώς το μεγαλύτερο μέρος είχε επίγνωση του που βρίσκεται και παρέμεινε καρφωμένο πάνω της καθ’ όλη τη διάρκεια του live. Η Chinawoman δεν παρέλειψε να παίξει τις επιτυχίες της – αν και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κομμάτι της που δεν είναι hit -, χαρίζοντάς μας μαγικές στιγμές με τα “Good Times Don’t Carry Over”, “Aviva” και “What Was Said”.

Οι μουσικοί που τη συνοδεύουν άρτιοι τεχνικά και απόλυτα δεμένοι μεταξύ τους, τη συνόδευσαν όπως έπρεπε χαρίζοντας στο live μια πολύ όμορφη και αβίαστη ροή. Αξίζει να σημειωθεί ότι φαίνονται σοφά επιλεγμένοι. Για παράδειγμα, η ελάχιστη χρήση κρουστών στα κομμάτια της Chinawoman είναι γνωστή, καθώς η μουσική της έχει πολύ έντονη μπότα και μπάσο, τα οποία κρατούν το ρυθμό στις ατμοσφαιρικές συνθέσεις των πλήκτρων. Ο drumer της, απέδειξε πως ο ρόλος του μόνο μονότονος δεν ήταν, καθώς, όχι μόνο ήταν αλάνθαστος στα drums, αλλά μεταπήδησε για ένα – δύο κομμάτια και στο μπάσο.

10423741_930719363607870_5371960363426578069_n

Όταν κάποια στιγμή το ποτό της Michelle τελείωσε, παρακάλεσε για λίγο ούζο, για να απογειωθεί το live, όπως είπε χαρακτηριστικά και κάποιος γενναίος από το κοινό έδωσε ένα σάλτο στη σκηνή και γέμισε το ποτήρι της, μάλλον με τσίπουρο – δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα -. Έτσι  μπόρεσε να συνεχίσει το set της με τα “Lifetime in One Night”, “What Was Said”, “Blue Eyes Unchanged” και  “I’ll Be Your Woman”. Ο ήχος της εξαιρετικός και καθαρός. Tα θέματα που έπαιζε στα πλήκτρα της έκαναν την ατμόσφαιρα κατανυκτική σχεδόν, ειδικά σε κομμάτια όπως το “Friday Night”, την έκπληξη της βραδιάς. Όταν έπιασε την κιθάρα το κοινό προετοιμάστηκε για τα μεγάλα της hit. Αν και πιστέψαμε ότι πρόκειται να παίξει το πολύαναμενόμενο “Party Girl”, εκείνη ξεσήκωσε το κοινό, που άρχισε να χορεύει σε έκσταση, με το “Russian Ballerina”.

Μετά το χορό, η μπάντα της αποχώρησε και έμεινε μόνη στη σκηνή με την κιθάρα της αποδίδοντας το “Party Girl” σε μια τόσο συγκλονιστική εκτέλεση, που όσο κι αν ήθελες να το τραγουδήσεις μαζί της, απλά σώπαινες για την ακούσεις. Κάπου εκεί μας χαιρέτησε γλυκά και αποχώρησε για το encore. Θα το προτιμούσα να έφευγε έτσι, πάνω στο peak του live και μετά το κομμάτι που ο περισσότερος κόσμος διψούσε ν’ ακούσει live. Μέχρι να ξαναβγεί η μπάντα – άργησαν αρκετά – ο κόσμος μπροστά άρχισε να αραιώνει και φαίνονταν λίγο κουρασμένος. Το ίδιο κουρασμένη φαίνονταν και η ίδια όταν επανήλθε στη σκηνή, αλλά δεν έχασε λεπτό την προσήνεια της ή τον επαγγελματισμό της. Έκλεισε το live με τα “А ты люби” – δεν ξέρω πώς να σας το προφέρω, συγχωρέστε με – και το “Kiss In Taksim Square”.

10420116_930719373607869_4993750522964717139_n 10359539_930719580274515_8872636046726436074_n 10252093_930719533607853_8858572076033246454_n 1959312_930719506941189_5826946742758674728_n 10806419_930719556941184_5227554642327067179_n10420220_930719493607857_637192476782970337_n

Η μπάντα της κι εκείνη καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό και δεν έκρυψαν τη συγκίνηση και την ευγνωμοσύνη τους, χαρίζοντας φιλοφρονήσεις στους fan. Το χθεσινό live ήταν εξαιρετικό, με μια Chinawoman που απέδειξε πως πέρα από μουσικός, είναι performer, με έναν διάχυτο ερωτισμό πάνω στη σκηνή αλλά και μια μαγκιά, που δε στερεί τίποτα από τη θηλυκότητά της.

Κείμενο: Φιλίππα Δημητριάδη
Φωτογραφίες: Τάσος Καυκάς