Ο Αντόνιο λα Γκρότα κατέγραψε με το φακό του εγκαταλειμμένες ντίσκο των ’80s [τότε που τις έλεγαν ντισκοτέκ και σημάδευαν τη νιότη όσων λικνίζονταν κάτω από τα ρομποτικά φωτορυθμικά και με τους ρυθμούς της Σπάνια, του Τάρζαν Μπόι και του Μπράδερ Λούι].
Τα ερειπωμένα μνημεία διασκέδασης που βρίσκονται διάσπαρτα σε όλη την ιταλική επικράτεια είναι σήμερα στα πρόθυρα της κατεδάφισης και ο φωτογράφος θυμάται τα ανέμελα χρόνια μιας εφηβικής ηλικίας που γέννησε πολλά όνειρα μέσα σε αυτά, ασχέτως αν αργότερα όλα πήγαν κατά διαόλου. Με το φακό του απαθανατίζει περισσότερο αναμνήσεις και αποτίνει τον δικό του φόρο τιμής στην εποχή της αθωότητας.
Κάποιες μοιάζουν σαν διαστημόπλοια που έχουν σωριαστεί στη Γη και κανείς δεν επιβίωσε από την πτώση, άλλες θυμίζουν την εξτραβαγκάνζα των κτιρίων του Λας Βέγκας σε αποσύνθεση, άλλες δανείζονται την χλιδή της ρωμαϊκής εποχής και είναι διακοσμημένες με αρχαία ελληνικά αγάλματα και ομοιώματα κιόνων και όλες είναι ένα θλιβερό απομεινάρι της ψευτογκλαμουριάς των ’80s που έφερε όλη την Ευρώπη στη σημερινή κατάσταση. Η παρακμή και τα ερείπια κάνουν ακόμα πιο οδυνηρή την ανάμνηση εκείνης της φαινομενικά αθώας εποχής [η δεκαετία του ’80 εξωραΐστηκε μόνο από όσους δεν την έζησαν: άθλια μουσική στα τσαρτ και τα ραδιόφωνα, η αρχή του lifestyle που στηρίχτηκε σε χάρτινα πόδια και άλλα που δεν είναι του παρόντος] αλλά είναι ταυτόχρονα και μια τρυφερή ανάμνηση για όσους μεγάλωσαν μέσα σε αυτούς τους «ηδονιστικούς ναούς», ερωτεύτηκαν, διασκέδασαν, έζησαν αξέχαστα καλοκαίρια.

http://www.antoniolagrotta.eu/Works___Paradise_Discotheque.html

Cesarpaalace_04 Cesarpaalace_03 Capturev Capturevvv woodpecker ultimo-impero_03 Madrugada_2 topkapi topkapi_2 ultimo impero_03 Madrugada la_nave Ultimo Impero. Topkapi. Madrugada. Madrugada. Expo. Expo_01 droppedImage_2 droppedImage